Glada miner vid minglet före middagen
Den 23 februari firade vi att vår klubb funnits sedan 1984. 44 personer deltog varav 3 gästande Rotarianer från Ljungby RK och vår förre medlem Lars Gunnarsson som nu tillhör Älmhults RK, och naturligtvis ett antal respektive, ingen nämnd ingen glömd. Förutom flera högtidstal delades fyra stycken Paul Harris Fellow ut. Jan Ståhl förärades en PHF för sitt långvariga och trogna jobb som klubbmästare. Christian Magnusson för sitt gedigna arbete som IT-ansvarig och all hjälp till medlemmarna för att kunna utnyttja den moderna tekniken. Bruno Steiner fick en PHF med safir för ett aldrig sinande intresse för RFE-frågorna. Rolf Nilsson fick också en PHF med safir för det stora jobb han lagt ner med att digitalisera över 3000 bilder från klubbens start 1984.
Stort TACK till distrikt 2400 för den generösa gåvan till Rotary Foundation. Stort TACK även till Ljungby RK för gåvan till Våra Barn-projektet.
Nedan följer några bilder från festen.
Hälsning vid ankomsten

Dags för middag
Musikunderhållning förgyllde kvällen
PHF utdelas till Rolf, Jan, Bruno och Christian